Máš zkušenost s vedením lidí a řízením provozu? Nebojíš se nových výzev? Nebojíš se převzít zodpovědnost za svěřené klienty?

Tak jsi to ty, koho hledáme. Pošli nám svůj životopis ještě dnes!

Co bude tvým úkolem?

  • zabezpečení provozů objektů v daném regionu
  • plánovaní směn, školení zaměstnanců, pravidelná komunikace se zástupci klienta
  • kontrola zaměstnanců a jejich motivace
  • plánování směn, příprava podkladů pro mzdy, fakturace

Co bys měl/a mít?

  • SŠ vzdělání
  • praxe v oboru velkou výhodou, ne podmínkou – vše vysvětlíme, naučíme
  • dobré komunikační a organizační dovednosti, reprezentativní vystupování (mluvený i psaný projev)
  • schopnost iniciovat změny, určit priority a dotahovat věci do konce
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • bydliště v Brně či blízkém okolí podmínkou

Co ti nabízíme?

  • motivující finanční ohodnocení – až 45.000 Kč dle zkušeností
  • spolupráci na ŽL
  • zajímavou a různorodou práci s vlastním harmonogramem v přátelském prostředí
  • služební automobil, notebook, mobilní telefon, kancelář v Brně
  • podporu ze strany všech oddělení spol. – obchodní, provozní, personální, mzdové