Project Description

Chcete, aby vaše schůzka s klientem nebo prezentace nového výrobku proběhla perfektně od začátku do konce? První dojem je vždy důležitý a chystá půdu pro dobrý výsledek obchodního jednání. Pro recepční a office služby vybíráme pracovníky s výbornou komunikační schopností a důrazem na profesionální a reprezentativní vystupování, kteří ochotně poradí a vytvoří příjemnou atmosféru a zajistí bezproblémový chod recepce podle potřeby i v cizím jazyce.

Pokud nepotřebujete recepční na 24 hodin denně, tak oceníte v noci službu vrátného nebo fyzické ostrahy. Na den si nechte odborníka na komunikaci, na noc na hlídání. My je pro vás vybereme.

Příjemné vystupování a ochota poradit! Recepční a office služby jsou reprezentativní vizitkou.

  • Pracovníci recepce zajistí informační servis a obsluhu telefonní ústředny, registraci návštěv.
  • Pro recepční služby vybíráme pracovníky s výbornými komunikačními schopnostmi včetně znalosti cizích jazyků.
  • Převzetí, třídění pošty a její následné předání adresátům.
  • Zajištění služby back office.
  • Koordinace rezervací v zasedacích místnostech a provoz školících prostor.
  • Dress code podle vašich standardů.
  • Další concierge služby v závislosti na požadavcích a potřebách klienta.
  • Recepční zajistí chod recepce přes den. V noci oceníte službu vrátného nebo fyzické ostrahy.

Využijte osobní konzultace zdarma

Vyberete si profesionála, se kterým chcete o recepčních a vrátných jednat.

Bc. Jiří Vorel, obchodník pro Čechy

Kateřina Jůzová, obchodník pro Moravu

Kontaktujte nás

Pošlete nám zprávu pomocí formuláře a my se Vám ozveme zpátky. Jednoduché a rychlé.