Každá firma chce, aby její sídlo vypadalo reprezentativně, aby se u nich klienti cítili dobře a zaměstnancům se příjemně pracovalo. Proto si pečlivě vybírají administrativní budovy, ve kterých zakotví a pronajmou si kanceláře. Přátelské přivítání, ochotné poskytnutí informace na recepci zvyšuje váš kredit. Upravené a čisté zasedací místnosti, pravidelný úklid kanceláří, společných prostor i chodby, to vše rozhoduje. Pomůžeme vám přesvědčit vaše klienty, že vaše kancelářská budova nebo multifunkční komplex jsou pro ně to pravé.

Reprezentativní administrativní budovy jsou vizitkou každé firmy

Pro vaši nemovitost zajistíme technickou správu, pravidelný i nárazový úklid, údržbu zeleně v budově i přilehlém okolí. V zimních měsících zajistíme strojní i ruční úklid a odvoz sněhu, posyp namrzlých chodníků a parkovacích ploch.

Pro hladké fungování chodu recepce pečlivě vybíráme pracovníky s výbornou komunikační schopností a důrazem na profesionální a reprezentativní vystupování a v případě potřeby i jazykově vybavené. Podle vašich požadavků zajistíme recepci 24 hodin denně 7 dní v týdnu nebo nakombinujeme recepční služby přes den s bezpečnostní ostrahou během nočních hodin.

Na základě bezpečnostního auditu navrhneme koncepční bezpečnostní řešení na míru vaší kancelářské budovy, nainstalujeme kamerový a bezpečnostní systém v kombinaci s fyzickou ostrahou objektu i parkovišť. Víme, že pocit bezpečí je důležitý, ale nesmí být na úkor příjemného a přátelského prostředí.

Poskytujeme komplexní služby pro správu nemovitostí facility management, energetický management. V kombinaci s bezpečnostní službou máte vše „pod jednou střechou“ od spolehlivého dodavatele.

Staráme se

Na trhu jsme přeci jen už spoustu let a máme mnoho spokojených klientů z různých oborů podnikání.

Využijte osobní konzultace zdarma

Vyberete si profesionála, se kterým chcete jednat.

Kateřina Jůzová, obchodník

Kontaktujte nás

Pošlete nám zprávu pomocí formuláře a my se Vám ozveme zpátky. Jednoduché a rychlé.